Nu poti invata sa iubesti decat iubind!


Se spune ca in viata daca nu ai iubit, nu ai trait cu adevarat.Deci...eu inca traiesc..

Pentru ca te iubesc pe tine si pentru ca ma iubesti...si sunt fericita
Si iti multumesc pentru asta!:*

Chiar daca tu poate nu vrei sa intelegi;eu chiar te iubesc si prefer sa o spun aici..pentru ca tu nu vezi...si nu ai posibilitatea sa spui:"Eu mai mult!";P
Te iubesc pentru ca existi si pentru ca ai aparut in viata mea,pentru ca ma asculti si imi esti aproape atunci cand am nevoie...
Te iubesc pentru ca m-ai schimbat...m-ai facut sa fiu mai buna, sa nu ma mai gandesc numai la mine...
Te iubesc pentru ca ma rasfeti si ma faci sa ma simt cea mai importanta...
Si te iubesc pentru ca ma iubesti!
Si te-as iubi orice ar fi...
Pentru totdeuna...

PS:"Can I sleep With you?I had a nightmare?:">"

 
You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response.
0 Responses