Mi-e dor...





"COPILARIA…Un cantec sfarsit prea devreme… o floare uscata inainte de termen… un sunet pierdut…"
Mi-e dor...sincer...ori sunt eu prea melancolica de felul meu...ori...nu stiu...dar mi-e dor..
Mi-e dor de zilele in care nu faceam altceva decat sa ma joc, sa alerg...
Mi-e dor de hainele si de pantofii mamei pe care le furam si cu care ma deghizam in domnisoara...
Mi-e dor de vechii prieteni care acum nici macar nu ma mai cunosc..
Mi-e dor de serile in care furam porumb si il facem copt..la poarta...
Mi-e dor de cocotatul in copaci..
Mi-e dor si de zilele in care ma alerga mamaie pentru ca furasem capsuni din curtea vecinului...
Mi-e dor de plimbarile cu rolele...
Si cel mai tare mi-e dor de serile in care dormeam la bunici si uitam sa mai intru in casa pentru ca jucam pititea...
Acum toti v-ati facut mari si ati uitat de copilarie...
Dar eu nu...Eu inca mai sunt un copil...doar voi v-ati ascuns intr-un om prea matur

 
You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response.
0 Responses