Dragostea^



-Mi-e dor de mare...
Imi place la mare ca esti curat tot timpul...
Marea te spala...
-Si esti sarat. Nu?
Te spala si te sareaza.
-Tu ai fost vreodata la mare?
-Nu. Da' am visat ca am fost
Si intr-o zi mi-a intrat nisip in ochi si am plans toata ziua.
-Si cand ai intrat in apa ti-a trecut?!
-Da..si am visat o casuta de paie pe plaja, in care o sa stau si iarna si vara.
-Si mai e cineva in ea?
-Suntem numai noi doi...a..si marea.

 
You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response.
3 Responses
  1. gravatar ?

    esti indragostita in general de viata sau de o persoana daca iti da o putere atat de mare sa radiezi..?

  2. gravatar ?

    ma bucur ca esti fericita.Cat despre iubire,fiecare are parerile lui.

  3. gravatar ?

    umm da si citind cu atentie,faptul ca nu sunt indragostita nu ma face sa imi urasc viata.Si eu imi iubesc viata chiar daca nu ssunt indragostita,pur si simplu incerc sa vad lucrurile intr-un mod realist..